A Blog about Knitting, Decorating and Baking glutenfree.
You can find me from Instagram / Löydät minut myös Instagramista: Virkattusydan

torstai 3. huhtikuuta 2014

Puhelin korjattu ja elämä alkoi taas!

Moi pitkästä aikaa!

Mulla on ihka oikea syy siihen, miksi olen ollut näkymättömissä useemman viikon!
Mun Lumia 800 nimittäin hajos yhtenä iltana, niin että vaan meni pimeeks ja ei enään käynnistynyt. Sitten se lähti huoltoon ja kun nyt tänään vihdoinkin sain sen takaisin, niin kaikki sovellukset ja tiedot ovat tipotiessään.. Ei auta kuin alkaa latailla niitä takaisin. Huuoooh..
Mutta elämä on. :)
Olen ottanut aina kaikki kuvat blogiini Lumialla ja käyttänyt eri kuvankäsittely sovelluksia. 
Eipä ollut siis kameraa mitä käyttää. 
Mutta nyt on taas.
Kyllä vaan ihminen on tullut niin riippuvaiseksi tästä nykyajan tekniikasta, että mulla meni koko elämä ihan sekaisin yhden puhelimen hajoamisen vuoksi. 
Siellähän oli ladattuna mun elämä!
 Kaikki kuvat  ja viestit ja yhteystiedot ja herätyskellot ja pdf-tiedostot, facebook ja whatsupp jne, jne..
Yhtäkkiä koetat elää ilman niitä! Kun tietokonekkin alkoi temppuilla, että ei ollut varmuutta mistään yhteydenpidosta..
Hurjaa tämä elämä ja tekniikka. Yksi puhelin on elämäsi parhain kaveri?!
Aika säälittävää vai mitä? :)

Mutta olen parasta aikaa ihanalla lomalla ja en aio murehtia turhista .-->
Kevät on täällä ja minulla multaiset sormet kukkien hoito-operaation jäljiltä.
 ....

Raikas ja vaivaton lounas vaihtoehto näin keväällä on kasvissosekeitto.
Ihan vaikka pakastekasviksistakin tehtynä.
 Ja mun suosikki number one on aina toimiva kanasaalaatti! Hunajamarinoidut kanapalat  sekä mieluisat vihannekset, niin kyllä toimii.

Auringon valosta ja lämmöstä tulee ihan Mymmeli-olo...!
Mukavaa torstaita!

.tiko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti